Onze thuisbasis is het Muziekgebouw De Harmonie aan de Deventerweg 42 in Harderwijk. Een gebouw met een rijke historie. Aan de buitenkant is nog steeds af te zien dat het ooit een militaire functie had: ‘’Protestants Militair Tehuis’’. Maar eenmaal binnen is het een en al muziek die je ervaart.

Naast onze eigen orkesten hebben vele andere (muziek)gezelschappen  het muziekgebouw als thuisbasis.  Op deze website vindt u meer informatie met betrekking tot gebruik van het gebouw en de repetitietijden.

Het gebouw wordt verhuurd aan muziek gerelateerde organisaties en personen, zoals muziekdocenten, samenspeelgroepen, koren etc. De grote verdiepte speelzaal is geschikt voor grote groepen, en de aanliggende zaal met bar biedt voldoende ruimte voor gezellige bijeenkomsten. In het achterste deel van het gebouw (Het Muziekhuis) huren muziekdocenten repetitieruimtes voor muziekopleidingen en we werken samen met Cultuurkust.

Let op: wij verhuren deze ruimtes niet aan particulieren.

Oproep

De gebouwencommissie is dringend op zoek naar vrijwilligers:
beheerders, interieurverzorgers, klusjesmensen, mensen die koffie/thee willen schenken bij gelegenheden zowel overdag als in de avonduren en de weekenden.

Wil je ergens bij helpen of wil je gewoon meer informatie? Stuur dan een berichtje naar info@stedelijke-harmonie.nl

Video van de gebouw­beheerder

Sponsor worden?

Wil je graag een bijdrage leveren? Je kunt onze vereniging steunen door sponsor te worden.