Wij hebben drie orkesten. Via de links hieronder vind je hun eigen pagina’s.

We treden regelmatig op, via de agenda zijn onze plannen voor de komende maanden te zien.

De drie orkesten zijn het resultaat van een vruchtbare samenwerking met de vereniging Crescendo-Ermelo. Meer over deze samenwerking vind je bij Organisatie.

We hebben ook andere samenwerkingen, doordat muziekgezelschappen uit de regio gebruik maken van ons gebouw. De links naar die gezelschappen vind je op de pagina over ons gebouw.

Word donateur

Iets voor jou als ouder, grootouder, (oud-)lid, of als muziekliefhebber? Iedereen kan donateur worden! Je kunt ons financieel steunen met een eenmalige of periodieke gift. We houden je vervolgens goed op de hoogte van al onze events. Ons rekeningnummer is NL80 RABO 0317.7743.01.

Een andere manier waarop je ons kunt steunen is via Rabo Clubsupport van 4 tor en met 26 september 2023. Elke stem is goed voor de clubkas!